regn, film & fika.

Hej.
jag vaknde i morse av hög musik.
inte så kul men syster är bra endå.
sen så var jag tvungen att städa mitt rum & massa mer innan jag fick gå till elin.
åh, mammor & pappor är verkligen jobbiga ibland.
sen så gick jag upp till mina kära granne elin som jag har känt verkligen hur länge som helst.
vi kollade på en & en halv film. några deckare som var jättebra & mysiga.
& fikade hela tiden. sen så ville ju elin så klart skrämma upp mig & det lyckades hon verkligen med.
kommer säkert bli svårt att somna ikväll. va där typ hela dan & det var mysigt värre.
imon är det midsommar, ska till mina kusiner vid havet.
mycket bad, bus & lek.  längtar!
puss / a 


 


Kommentarer
Postat av: sofia

hej annie, jättefin blogg <33, får jag ha din blogg som länk på min blogg? pussar

2008-08-07 @ 21:52:26
URL: http://ssund.blogspot.com
Postat av: Anonym

tack, ja dt får du älsk <3

2008-08-08 @ 18:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0